1.Mi a szolgáltatásaink megrendelésének a menete?
Pont ugyanúgy kell megrendelni, mintha egy terméket rendelne meg az ember. Kosárba vele és végig kell menni a megrendelés menetén. A szolgáltatást előre fizetéssel vagy bankártyával lehet rendezni. És onnantól rajtunk, azaz az Adorján Trade-en a világ szeme!
2. Mit adunk a megrendelő pénzéért projekt előkészítés szolgáltatás során?
Megrendelés után telefonon felvesszük önnel a kapcsolatot. Begyűjtjük az összes lehetséges adatot, terveket, képeket és elvárásokat. Ez alapján meghatározzuk a rétegrendet, amit egyeztetünk. A felületek meghatározása következik. Ezt követően az anyagok mennyiségét határozzuk meg. És röviden javaslatot teszünk az anyag mozgatására, szemétkezelésre is.
A szolgáltatás célja, hogy a megrendelő biztos legyen a szakszerű és teljeskörű anyagbeszerzésben. Nem kell rohangálni folyamatosan a tüzépre, összességében pénzt, időt és rengeteg vesződésget spórol. Nem lesz csúszás a helytelen anyagbeszerzés miatt.
Ezt követően állunk a kivitelező vagy műszaki megbízott rendelkezésére is további kivitelezési és technológiai információkkal.
3. Mit tartalmaz a személyes felmérés és tanácsadás szolgáltatás?
Megrendelés után munkatársunk egy időpontot egyeztet Önnel vagy a megbízottjával. A személyes felmérés általában 1-1,5 órát vesz igénybe. Ennek során el kell mondani, hogy mik az elvárások, igények. A kolléga rétegrendi feltárást végez, lézerrel és mérőkerékkel felületet határoz meg, illetve drófotókat készít. Ha van kiszemelt technológia vagy anyag arról érdemes egyeztetni. ilyen esetben be szoktuk kérni a terveket is az épületről, ha vannak. Minél több információ gyűjtése a cél.
A felmérést heti turákban végzik munkatársaink. Ahogy a felmérést végző kolléga visszaér a központba összesíti az adatokat, képeket és drónfotókat. A technológia meghatározás, felületi számítások, és alapanyag kiírás mellett egy kivitelezési ajánlat is készül, melyben kivitelezési utasítások, határidők és egyéb feltételek is szerepelni fognak.
A szolgáltatás célja, hogy a megrendelő egy teljeskörű műszaki, technológiai és kivitelezési ajánlatot kapjon a pénzéért és ha szeretné akár kivitelezéssel együtt rendelheti meg az anyagokat. Nincs többé igérgetés és kókler munka.
4.Általában mennyi idő a kiszállítás?
Több beszerzési forrással allunk napi kapcsolatban. Az Adorján Renovában (a kivitelező cégünk) évente 110-120 projektet szolgálunk ki. Általánosságban elmondható, hogy egy projekt kiszolgálása 2 hét hét alatt valósul meg az igény felmerülésétől. Ebben benne van a versenyeztetés és a tényleges beérkezés is.
5. Mire érdemes figyelni, amikor összegyűjtük az adatokat?
Alapvetően kollégánk egy listán fog végig menni, ami előtt összeállítjuk a technológiát. Arra viszont érdemes figyelni, hogy ha vannak tevek azok mindenképpen segítik a munkánkat. A minél több, annál jobb elvet lehet követni.
6. Hogyan tarthatom a kapcsolatot? Kit kereshetek, ha kérdésem van?
Ügyfélszolgálatunkat a +36 20 404 5277 számon lehet keresni, munkaidőben. Telephelyünk címe 4031 Debrecen, Határ út 3, ahol szintén munkaidőben állunk rendelkezésre. Az info@adorjantrade.hu címen is szívesen várjuk megkeresését.